woensdag 13 mei 2020

DutchDoobaDoo Mixed media Pagina

Hallo Allemaal, tijdje geleden alweer dat ik een pagina heb gemaakt van een gemaakte creatie, ik hoop jullie vandaag weer wat mixed media inspiratie te kunnen geven,



Dit keer heb ik mijn art by marlene art Journal erbij gepakt en ben begonnen met de pagina op kleur te maken.
Dit heb ik gedaan met  Distress Inkt kleuren :  Gathered Twigs,  Tea Dye en Brushed Corduroy.

Daarna heb ik een begin gemaakt met het opbouwen van de achtergrond, ik ben begonnen met gebruik te maken van Dutch Doobadoo Mask Art Clocks & Stripes (nr. 470.715.814)




Deze heb ik aangebracht met een van de gebruikte achergrond kleuren ( het is me even ontgaan welke ook alweer, sorrie daarvoor)

daarna heb ik Dutch Doobadoo Mask Art Script (nr. 470.715.152) gebruikt met embossing poeder om wat reliëf te creëren.



De achergrond heb ik verder opgebouwd door gebruik te maken van de nieuwe Noor! Design clear stempel Streetwear ( 6410/0529 ), hij is zo leuk en divers en echt je kan hem echt overal voorgebruiken! Ik ben er helemaal aan verslaafd en gebruik hem dan ook heel vaak, echt een must have in je stempel collectie.


De gebruikte klok en cijfers zijn van DutchDoobadoo Laser Paper  Art ( nr. 472.950.007) voor een verdere afwerking van de pagina.





Ik hoop jullie een beetje inspiratie te hebben gegeven bij het gebruiken van bovenstaan de producten.

Je shopt alle gebruikte producten heel makkelijk bij www.noorenzo.com

Lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten