vrijdag 24 april 2020

Bloghop 24 april

Bloghop Nieuwe Producten Noor! Design.

Ook ik mocht weer aan de slag met de toffe nieuwe producten van Noor! Design,


Ik ben aan de slag gegaan met het Noor! Design Design Papier Men's World (6011/0575)

Het deksel van het doosje heb ik versierd door gebruik te maken van diverse noor stansjes, voor de bloemen heb ik gebruik gemaakt van de Noor! Design Rollup Flowers Smooth ( 6002/1336)





De zwarte bladeren heb ik gemaakt door gebruik te maken van  Noor! Design stans Sumer Vibes Flowers (6002/1290)




Voor de tekst op het doosje heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe Noor!Design Clear Stamps Banners ( 6410/0526) in combinatie met de Noor!Design Snijstans Banners ( 6002/1467)


Alle gebruikte producten vind je op www.noorenzo.com

ik hoop jullie weer wat leuke inspiratie te hebben gegeven,

Je mag voor nog meer inspiratie verder hoppen naar: 





Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog!

lieve groet


8 opmerkingen:

  1. Prachtig doosje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes en wat een mooie compilatie heb je op het deksel gemaakt.
    Mooie kleuren ook!
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige doosjes Carla, mooi papier voor mannenkaarten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele andere creatie dan de vorige, maar ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig en super leuk doosje! Echt heel knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf designpapier, ik houd ervan. De stansjes geven het een stoere en industriƫle uitstraling, wat gecombineerd door de bloemen en takjes weer wat zachter en een vrouwelijke touch geeft. Mooi ook hoe je de randen bewerkt heb met inkt, zodat het mooi overvloeit. Prachtig geworden!! Groetjes Gabt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi en stoer doosje heb je gemaakt.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen