vrijdag 10 april 2020

Say Cheese!

Kunnen we het allemaal nog een beetje volhouden het in huis blijven?
het lukt hier nog aardig, gelukkig genoeg ideetjes nog om te knutselen.
 
Zo maakte ik afgelopen week dit leuke fotoalbum


Het album maakte ik voor mijn neefje die komende week zijn 12e verjaardag viert. Een speciale verjaardag in een speciale tijd.

Om dit niet ongemerkt voorbij te laten gaan heb ik dit album voor hem gemaakt, zodat hij de mooie momenten van deze speciale dag kan vastleggen als herinnering.


De voor en achterzijde van het album maakte ik met CreaLies stans


 De voorzijde beplakte ik met het design papier van Noor!Design Nautical Traveler en bij behorende Meeuwen Stans, de lens van de camera verving ik door de patrijspoort stans, ook van Noor!Design




aan de binnenzijde maakte ik een FEEST vlaggenlijn, hier gebruikte ik  Noor!Design One of a kind alphabet stans voor.



Hoop jullie in deze roerige tijd weer wat leuke inspiratie te hebben mogen geven!

Blijf gezond allemaal!

Lieve Groet
Carla

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Helemaal geweldig vind ik dit album ik heb de mal maar ik zou zo graag weten hoe je dit boekje zou moeten maken ik wil dit ook graag voor mijn kleinzoons doen kan ik ergens een beschrijving vinden aub?
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede middag wat een leuke album.
    En ook een leuke mal.
    Is er hier ook een beschrijving van hoe je dit moet maken a.u.b.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen