vrijdag 10 april 2020

Bloghop Noor & Zo Scallop Box

Leuk dat je ook op mijn blog weer een kijkje komt nemen, met het hele team hebben we weer allemaal leuke creaties gemaakt om jullie weer genoeg inspiratie te kunnen geven.

Ik heb voor jullie een scallop box met fotoalbum gemaakt



Hierbij het ik gebruik gemaakt van het JoyCraft Scrapbooking Stencil Scallop Box


Mijn keuze voor het te gebruiken design papier viel gelijk op  het design papier van Noor Design Vintage Roses (nr. 6001/0548)

Door de randen van het design papier te beinkten met wat distress inkt, krijgt het papier echt de vintage uistraling en komt het papier op het doosje echt helemaal tot zijn recht.


Het album dat ik in het doosje gemaakt heb heeft een formaat van 12x12cm, zo past hij mooi in het doosje en heb je een super gaaf geschenk!




het fotoboekje heb ik voorzien van diverse pagina's en tabjes waardoor de ontvanger op een leuke wijze zijn eigen foto's er in kan bewaren!


Ik hoop dat ik jullie net zo enthousiast heb kunnen maken als dat ik zelf over deze stencil en papier ben!

Je mag nu verder hoppen voor nog een leuke creatie naar:



Lieve Groet
Carla

9 opmerkingen:

  1. Ook al zo prachtig gemaakt Carla, leuk papier gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Helemaal mijn stijl love it
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje! Ook het album is prachtig! Echt heel knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow....dit is ook heel GAAF moet ik zeggen....een doosje en en album!
    Het is een prachtig geheel Carla!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi doosje. Je hebt 1 van mijn favoriete dp gebruikt. Doosje is ook erg leuk gepimpt met o.a. het label etc etc. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verrassend deze doos.zelfs nog een extra mooi boekjeerin.ik heb weer genoten

    BeantwoordenVerwijderen