dinsdag 7 april 2020

Time

Hallo Allemaal, Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog! Dit keer heb ik weer een mixed media project gemaakt op een MDF tag van CreaLies.

 

Om een basis te creëren heb ik een stuc stuc tape en een stuk ribbel karton op de tag gelijmd, daarna heb ik willekeurige delen voorzien van structuurpasta om wat reliëf er in aan te brengen, vervolgens alles in de witte gesso gezet.


Nadat ik dit aan de lucht heb laten drogen ben ik aan de slag gegaan met Cadence Rusty Patina Oxide Orange en Yellow, al deppend over de gehele tag om een roestige verweerde look te krijgen.

Telkens weer verbaas ik me over het geweldige resultaat dat je met dit product krijgt.


 Om echt die oude look te krijgen heb ik nadat de cadence laag goed droog was deze laag nog voorzien van zilver wax op willekeurige plekken! mijn idee kreeg vorm en behaalde ook het gewenste resultaat!

Ik heb het geheel verder opgebouwd met resin vleugels (stamperia) en resin klok (stamperia), sisal, metalen klokjes (ali express) en textielbloemen (action)

Zoals je kan zien heb ik ook de fantastische Noor Design mal Esmee gebruikt, niet alleen leuk om te gebruiken bij het maken van kaarten maar ook bij mixed media layouts.
De rondjes die je op de achtergrond ziet zijn van Dutch Doobadoo.


Ik hoop jullie weer wat leuke inspiratie te hebben gegeven voor het maken van een leuke mdf tag!

Lieve Groet
Carla

1 opmerking:

  1. Héél mooi gedaan! Carla, dank om de werkwijze te willen delen met de materialen. Dank voor uw knap idee!

    BeantwoordenVerwijderen