zondag 2 augustus 2020

Bloghop 2 augustus - Christmas Time

Hallo Allemaal, leuk dat je weer komt kijken bij deze super leuke bloghop van Noor! Design.

We hebben er langer dan normaal op moeten wachten, maar eindelijk is het zover en kunnen we jullie de super leuke noortjes laten zien.





Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe designpapier Paper Silver Bells (6011/0654)


Ik heb als basis jeans blue cardstock gebruikt in de combinatie met grijs, de basis is 30x15 en gerild op 15 cm. Elke volgende laag heb ik 1 cm kleiner gesneden (14x14 en 13x13 , het design papier 12x12 cm)

De bloemen heb ik gemaakt met de super gave Silent Night Poinsettia (6011/0654)



 In deze super leuke collectie zit ook een stans met sterren, de Star Border ( 6011/0654)




En om er een mooi geheel van bovenop de kaart te maken heb ik alles bovenop een mooie doily gelijmd, de doily heb ik voorzien van een mooi lint dat je tussen de lijntjes door kan rijgen.

De Ribbon Doily ( 6002/1528)



Ik hoop dat jullie net zo veel plezier gaan beleven aan deze collectie als dat ik er van hem en mijn mede DT leden. Er is zoveel moois in deze collectie.

Leuk dat je kwam kijken, je kunt nu verder klikken naar Ineke haar prachtige creatie.


Creatieve Groet,



16 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi gedaan Carla. Je zou zo'n kaartje maar ontvangen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW ben helemaal weg van de kleuren op je kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie kaart is dit. Heel mooi gemaakt. Wie wil er nou niet zo’n mooie kaart ontvangen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, deze is prachtig! Wat een prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt. Hier hou ik van!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in deze blauwe kleurencombi! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Schitterende creatie! Mooie kleurencombi! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een hele andere kaart, mooi deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze kleuren combi ook heel mooi zo ook de sterre rand er zo onder verwerken heel gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is dit stijlvol. Prachtig dit nieuwe warme papier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je brengt mij op ideeën, in plaats van steeds rood en groen te gebruiken is deze blauwe variant geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ook hier die mooie sterrenrand en ronde mal. Ik ben helemaal weg van die twee mallen.
    Wat een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en niet te vergeten die poinsettia. Die maakt de kaart af.
      Ik ben helemaal weg van deze kaart.

      Verwijderen
  12. Een oud troef
    Maar zeker een schot in de roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
    hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
    di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

    Agen Poker Pkv Terpercaya
    Agen Poker Online
    Poker PKv Terpercaya
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Pkv
    agen poker pkv
    bandar poker online
    Agen Poker pkv
    Agen Poker
    situs agen poker Online

    BeantwoordenVerwijderen