donderdag 21 mei 2020

Bloghop Juni

Leuk dat je weer mee doet aan onze bloghop, Samen met de andere dames van het DT Team hebben we weer  een fantastische bloghop voor jullie gemaakt.


Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe design papier van Noor! Design  Spring's Arrival ( nummer 6001/0656
Dit keer ben ik aan de slag gegaan om een leuke harmonica kaart te maken, ik heb hiervoor gebruikt een stuk kraft Cardstock ( 29,7 hoog x 12,1 breed) Dit heb ik gerild van de onderzijde op 7 en 14 cm en heb ik gevouwen tot een hamonica.

De kaart die het geheel bij elkaar houd is 13 x 9,5 cm en eveneens uit kraft cardstock gesneden.

De hoeken heb ik afgerond met een vaessen hoekpons.

Achter de bovenzijde heb ik een cirkel geplakt (cm 7 cm doorsnede) en daarop heb ik een kleinere cirkel geplakt van ca 3 cm doorsnede en die voor de helft vast geplakt zodat je je kaartje erin vast kan klemmen en de ontvanger hem dus ook neer kan zetten


De stempel die ik gebruikt heb is vanv de nieuwe clear stempelset van Bella Lulu Buttons (nummer  3002/0110)




De cirkels heb ik met cirkelstansen gemaakt, en in de cirkel heb ik gebruik gemaakt van het knipvel opkikker van Bella Lulu (nummer 3000/0063)

Zo heb je in een handomdraai een leuke vrolijke kaart, afgewerkt heb ik hem met wat textiel bloemetjes en gestanste blaadjes, het woord Spring is een nieuwe stans uit de Noor! Design collectie Spring (nummer 6002/1510)

met als resultaat deze leuke vrolijke kaart


Plat heel makkelijk te versturen naar de gelukkige ontvanger in een enveloppe!

Leuk dat je via de bloghop ook bij mij kwam kijken, hoop dat ook ik je weer wat creatieve inspiratie heb mogen geven!


Je mag nu terug hoppen naar het Noortje Design Blog,  Laat je hier ook nog even een reactie achter?

Creatieve Groet,


10 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige kaart, die ronde teksten zijn erg leuk.
    Groetjes Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie en lief kaartje , en wat leuk om die teksten zo te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super schattig kaartje.ik werk niet veel met kracht.maar zo is het mooi.gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat een schatje. Zo mooi om de teksten Zo te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje! Leuke combi met die tekstjes! Mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf! Wat een creativiteit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en super mooi designpapier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi papier en de stempels zijn ook gaaf! En heel erg leuk gedaan 💞

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi model heb je gebruikt. Het papier komt hier heel mooi tot zijn recht.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen