donderdag 19 maart 2020

Bloghop Maart Noor & Z0

Bloghop Noor! Design Maart Collectie

Hallo allemaal,
De nieuwe collectie ligt weer in de winkels. Het zijn super toffe design papiertjes en stansjes  het thema Country Garden en  Violet Dreams,  hieronder een overzicht van de nieuwe collectie..

Voor mijn eerste bloghop bij Noor & Zo heb ik er voor gekozen om met het nieuwe design papier Violet Dreams een mooie kaart te maken


Het pakket Violet Dreams bestaat uit 8 vellen dubbelzijdig design papier waarvan er 2 voorzien zijn van leuke labels/kaartjes

6011/0653 Scrapdesign papier Violet Dreams

En hebben jullie het te gekke nieuwe lavendel stansje al gezien, hij is zo super gaaf dat ik ook deze verwerkt heb in mijn kaart,

6002/1427 Little Happiness Lavender


Op de banderol die ik gemaakt heb om de kaart dicht te houden heb ik niet alleen de lavendel stans gebruikt maar ook de nieuwe blauwe viertkant stans, een stans met 3 verschillende formaten, ik heb hier het middelste formaat gebruikt.




6002/1466 Blauw Vierkant Frame


 



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren met mijn creatie met deze zeer toffe nieuwe producten!

Uiteraard zijn alle bovengenoemde producten verkrijgbaar bij www.noorenzo.com

Je mag nu verder hoppen naar Daisy.

Creatieve groet,
Carla

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Mooi designpapier en prachtige kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Heel mooi papier ook! Mooi hoe je alles gecombineerd hebt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met bijbehorende banderol heb je gemaakt Carla.
    Het is een schitterend geheel geworden.
    Het papier is ook zo gaaf en ook de stansen zijn erg leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie creatie gemaakt zeg. Tis ook een supergave lijn!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, zeker met die banderol erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn zeker weten weer prachtige produkten, kan ook bijna geen keuze maken. Wordt er heel hebberig van. Je kaart is echt prachtig, die kleuren. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supercreatie
    Wat een heerlijke kleuren en mooie combi van de nieuwe producten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Carla. Wat leuk dat je hier gastdesigner mag zijn.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart en leuk afgewerkt met de band er rond ! Prachtige kleuren ! Proficiat met je GDT! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart en de banderol maakt t helemaal af, prachtig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Die lavendelstans is geweldig mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie uitwerking, hou van gevouwen modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden.
    Ik vind die gebouwen modellen altijd zo leuk kijken.
    Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen