donderdag 2 april 2020

DutchDooBaDoo Challenge #62

Deze maand is er weer een superleuke challenge op de Facebookgroep DutchDoobadoo Challenge groep.

Deze maand hebben ze de onderstaande scetch als richtinglijn gegeven en moet je gebruik maken van de DBDD mal 470.713.769 ( te koop bij www.noorenzo.com)


Uiteraard begon mijn creatieve draaimolen in mijn hoofd alweer te draaien en ben ik gisteravond lekker aan de slag gegaan met de gegeven sketch!

 

Ik heb gekozen om gebruik te maken van 2 kleuren cardstock (wit en bordeaux rood) de bordeaux rode variant heb ik opgeruwd met een distresser, de witte cardstock heb ik voorzien van een randje inkt.


Ik heb gekozen om gebruik te maken van 2 kleuren cardstock (wit en bordeaux rood) de bordeaux rode variant heb ik opgeruwd met een distresser, de witte cardstock heb ik voorzien van een randje inkt.


Het fantastische design papier uit de nieuwe collectie van Jenine Mindful art Collection (ook verkrijgbaar bij www.noorenzo.com) leent zich geweldig voor deze opdracht, wat een prachtig papier in combinatie met de gekozen kleuren cardstock!


De kaart heb ik de afgewerkt met diverse textielbloemetjes, blaadjes, plaatjes uit het stansblok van de Jenine Mindful Art Collection ( ook verkrijgbaar bij www.noorenzo.com)

het vogelkooitje is een Stans uit de collectie van Noor Design. 
( ik weet niet of deze nog bestelbaar is)



Ik hoop jullie met dit blog te hebben kunnen inspireren ook deel te nemen aan deze geweldige challenge op de genoemde facebookgroep.

Lieve Groet
Carla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten