dinsdag 10 maart 2020

Verzamel momenten, geen dingen!

Mixed Media is behalve in een art journalnop vele andere ondergronden te maken  zo heb ik hier een ronde houtenschijf van 20 cm doorsnede gebruikt.

Als basis heb ik eerst de ricepapers erop geplakt met een matte gel

Zo heb ik een mooie basis om vanuit verder te werken.
je gaat er voor zorgen dat je ricepaper onderdeel gaat uitmaken van je complete achtergrond.

ik heb dat gedaan met acrylverf, tamponerend diverse kleurtjes naar gelang ik vond dat ik een gewenst resultaat bereikt had.

Zoals je kan zien is mijn achtergrond nu een geheel geworden.

voor de verdere afwerking heb ik gebruik gemaakt van diverse cadence producten, stencils en stempels en als finishingn touch een mooien pakkende tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten